مبل قسطی در فردیس مبل قسطی در فردیس .

مبل قسطی در فردیس

مبل قسطی در ملارد%اقساط 24 ماه%مبل برند

5 اشتباه رایج در خرید مبل

مردم معمولا هنگام خرید مبلمان اشتباهات یکسانی مرتکب می شوند اشتباهاتی انقدر جزئی که به راحتی از قلم می افتند و نادیده گرفته می شوند.

1_مبل بیش از اندازه بزرگ یا بیش از حد کوچک:

این اتفاق زمانی می افتد که شما فضای داخلی خانه و یا مبل راحتی را اندازه گیری نکرده باشید و یا گاهی اوقات هر دوی آن ها را نادیده گرفته باشید.علاوه بر اندازه گیری فضا باید مقیاس را هم در نظر بگیرید.مبلمان منزل باید متناسب با سایر لوازم انتخاب شود تا در فضای کلی منزل خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک به نظر نرسد.

2_خرید مبل راحتی بدون تست کردن:

اینکه فقط چک کنید که بزرگی و کوچکی مبل راحتی که انتخاب کرده اید برای خانه شما مناسب است یا نه دلیل نمی شود که اندازه آن برای شما هم مناسب باشد.اگر شما قد بلند و بزرگ جثه هستید حتما نشستن روی مبل را قبل از خرید امتحان کنید و ببینید عمق و ارتفاع آن بدن شما را درحالت راحتی قرار می دهد یا نه.اگر خیلی قد بلند نیستید یا زانو درد دارید به دنبال مبل راحتی باشید که عمق زیادی نداشته باشد و به شما امکان راحت سرپا شدن را بدهد.هیچ وقت مبلی را نخرید که نشیمن آن را امتحان نکرده اید روی آن بنشینید لم بدهید تکیه دهید و فکر کنید چطوری می خواهید از آن در خانه استفاده کنید.

3_خرید مبل با سبکی اشتباه:

مبل شما باید با سبک دکوراسیون داخلی بقیه مبلمان فضا هماهنگ باشد.توجه کنید یک سبک خاص چه کاربردی برای شما خواهد داشت کاربرد آن را در نظر بگیرید و متناسب با دکوراسیون منزل سبک مبلمان را انتخاب کنید.

4_انتخاب پارچه یا رنگ نامناسب هنگام خرید مبل راحتی:

انتخاب پارچه نامناسب برای مبلمان می تواند یک اشتباه گران قیمت برای شما محسوب شود پارچه مبل خود را بر اساس نحوه استفاده از آن و نیز در محلی که آن را قرار می دهید انتخاب نمایید اگر مبل راحتی را برای قسمتی از خانه می خرید که دائم در آن حضور دارید یک پارچه ظریف و رنگ روشن انتخاب نکنید زیرا زودتر از آن که از زیبایی اش لذت ببرید کثیف و خراب خواهد شد.همیشه رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید و می توانید با آن زندگی کنید.رنگ را بر اساس مد روز یا هوس آنی انتخاب نکنید.شما باید سال ها با رنگی که انتخاب می کنید زندگی کنید.

5_خرید مبل راحتی بی کیفیت:

اگرچه در انتخاب مبلمان میزان بودجه اهمیت دارد اما توصیه ما این است که کمی بیشتر خرج کنید و مبلمان با کیفیت بخرید اگر مبلی که می خرید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد لازم نیست هرسال آن را تعویض کنید خرید مبلمان با کیفیت در طولانی مدت به صرفه تر خواهد بود.

جهت مشاهده بیشتر نمونه کارهای ما کلیک کنید


برچسب: مبل قسطی در فردیس، مبل شرکتی در فردیس، مبل قسطی 20 ماهه، مبل قسطی ویژه بازنشستگان، مبل قسطی بدون چک، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۲۶ توسط:حسام موضوع: نظرات (0)